Powered by Smartsupp

AKTYWUJ SWOJĄ KARTĘ

3 + 3 =

Karta stałego gościa

  •  pKarta przeznaczona dla Gości VIP  jest darmowa i stanowi gwarancję, że jej posiadacz każdorazowo odwiedzając nasz hotel otrzyma upominki, zniżki oraz specjalne przywileje (w zależności od posiadanego poziomu).
  • Kartę VIP możesz otrzymać już podczas pierwszego pobytu. Zbieraj punkty i wymieniaj je na korzyści.
  • Karta akceptowana jest we wszystkich obiektach grupy PlażoweLove

REGULAMIN KARTY LOJALNOŚCIOWEJ

Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym obiektów GRUPY PLAŻOWELOVE, zwanym dalej „Programem”.
Organizatorem Programu jest spółka GLOBAL RESTAURANT  z siedzibą w Krynicy Morskiej, ul.Gdańska 45 nip:579-225-27-76
Warunki przystąpienia do Programu
1. Program skierowany jest do klientów indywidualnych, tj. pełnoletnich osób fizycznych, w tym także cudzoziemców którzy:
– skorzystali z co najmniej 4 noclegów w obiekcie należącym do grupy PlażoweLove – wypełnili, podpisali i złożyli w recepcji Hotelu deklarację uczestnictwa w Programie, zwaną dalej „Deklaracją”, zawierającą m. in. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika
Programu dla celów korespondencyjnych, związanych z realizacją niniejszego Programu oraz celów marketingowych.

(Podpisanie kwestionariusza oraz odebranie karty stałego gościa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez nasze obiekty danych osobowych gościa)
2. Potwierdzeniem przystąpienia klienta do Programu jest wydana Karta Stałego Klienta, zwana dalej „Kartą”, która zostanie
wydana Użytkownikowi Programu bezpłatnie w dniu złożenia Deklaracji w recepcji. Karta musi być odebrana przez Użytkownika Programu osobiście w recepcji Hotelu.
3. Karta jest kartą imienną i może być wykorzystywana jedynie przez jej właściciela.
4. Karta nie jest kartą kredytową ani płatniczą, nie służy też do dokonywania płatności za usługi hotelu.
Zasady działania Programu:
1. Posiadaczom karty stałego klienta przysługują zniżki oraz upominki:

-Przy pierwszej wizycie (MINIMUM 4 NOCE) wydawana jest karta imienna z unikatowym, przypisanym do danej karty numerem identyfikacyjnym.

-2 wizyta (MINIMUM 4 NOCE) parking na terenie obiektu bez dodatkowych opłat 

-3 wizyta (MINIMUM 4 NOCE) parking na terenie obiektu bez dodatkowych opłat + prezent, poczęstunek czekający na Państwa w pokoju.

-4 wizyta (MINIMUM 4 NOCE) rabat -5% od ceny końcowej pobytu (rabat nie odnosi się do opłat dodatkowych)

-5 wizyta (MINIMUM 4 NOCE) -stały rabat -10% od usług hotelowych i gastronomicznych.(rabat nie odnosi się do opłat dodatkowych)

Dodatkowo karta VIP po 5 wizycie uprawnia każdorazowo do wcześniejszego zameldowania, późniejszego wymeldowania oraz prezentu powitalnego.

2. Zniżki obowiązują przy dokonaniu rezerwacji pobytu (MINIMUM 4 NOCE) droga telefoniczną lub e-mailową w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez zewnętrzne portale rezerwacyjne/sprzedażowe takie jak Booking.com
3. W przypadku dokonywania rezerwacji pobytu, Użytkownik Programu powinien poinformować recepcję o fakcie posiadania Karty i jej numerze.
4. Warunkiem uzyskania rabatu jest poinformowanie o posiadaniu karty podczas dokonywania rezerwacji, najpóźniej przed wpłatą zadatku za pobyt oraz obowiązkowo okazaniu karty podczas zameldowania. Niedopełnienie tej formalności przez Użytkownika Programu uniemożliwi mu skorzystanie z Programu lojalnościowego. KARTA NIE MOŻE BYĆ ZNISZCZONA A NAKLEJKI NIE MOGĄ POSIADAĆ ŚLADÓW ODKLEJANIA.
5. Rabaty, promocje oraz przywileje przysługujące Użytkownikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez Hotel stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu Gości lub ofertą przygotowaną w recepcji specjalnie dla Gościa. W takim przypadku Gość sam wybiera korzystniejszą dla niego formę upustu.

6.Karta może być wykorzystana wyłącznie przez osobę, na której nazwisko została ona wystawiona a osoba ta musi być Gościem podczas trwania  całej rezerwacji. W przypadku rezerwacji kilku pokoi na ten sam termin, rabat naliczany jest wyłącznie dla pokoju, w którym Gościem jest posiadacz karty. 
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób -fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Spółka GLOBAL RESTAURANT Właściciel grupy PlażoweLove. Z
Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty e-mail pod adresem [email protected]
2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) realizowania i wykonania zawartej z Panem/Panią umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) wykonania przez Administratora danych osobowych prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust.1 lit. c) RODO w
zakresie w jakim przewidują to przepisy szczególne,
c) wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu
realizowania i wykonania umowy zawartej z Pana/Pani pracodawcą; w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych
roszczeń, ochrony osób i mienia należącego do Administratora oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu
bezpośredniego towarów i usług Administratora.
3. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Pana/Pani dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne
do wykonania zawartej z Panem/Panią umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze, w tym podmiotom
działającym na podstawie przepisów prawa (organom publicznym), m.in. prokuraturze, Policji oraz Urzędowi Skarbowemu. Państwa
dane osobowe nie są przekazywane poza europejski Obszar Gospodarczy, do Państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
4. Przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
5. Przysługuje Panu/Pani prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3 c) wobec przetwarzania danych
osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie
będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec
Pana/Pani interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Na działania Administratora przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej z Panem/Panią umowy.
8. Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu otrzymania prośby o anonimizację Państwa danych. Każdy pracownik /
osoba współpracująca z kontrahentem Administratora podana jako osoba kontaktowa w określonym celu będzie figurować w bazie
Administratora do momentu:
a) powzięcia przez Administratora informacji, iż nie współpracuje z kontrahentem lub
b) Administrator zostanie zawiadomiony, że osoba współpracująca nie będzie już osobą kontaktowa w relacjach Administrator- kontrahent
c) poinformowania Administratora o zaprzestania przetwarzania jej danych osobowych przez Administratora.
9. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane poprzez podanie ich w trakcie rejestracji do programu lojalnościowego.
10. Dane osobowe przetwarzane są ręcznie oraz automatycznie w celu dostarczania produktów oraz usług. Kategorie danych osobowych,
które będą przetwarzane przez Administratora to:
a) przypisany identyfikator użytkownika (ID), b) imię, c) nazwisko, d) adres e-mail, e) numer telefonu, f) adres(y) pocztowe.
11. Administrator przestrzega zasady gromadzenia i przetwarzania wyłącznie takich danych, które są niezbędne do realizacji usług.
12. W związku z realizacją świadczonych usług Administrator powierzy dane osobowe zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:
a) dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych,
c) podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, podatkowe,
d) firmom kurierskim i spedycyjnym (w związku z realizacją zamówień).
13. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu bieżącej komunikacji z Administratorem polegającej na współpracy handlowej
służącej realizacji zamówień, wystawiania faktur VAT, prowadzenia procesów reklamacyjnych oraz wysyłania wiadomości e-mail
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych
osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Postanowienia końcowe
1. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu.
2. Organizator  ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Użytkownikowi Programu przywileje bądź anulować Kartę
w przypadku gdy:
Użytkownik Programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu
Użytkownik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelach, zgodnych z dobrymi obyczajami, czy też do
poleceń personelu hotelowego lub narusza postanowienia Regulaminu Hotelowego obowiązującego w Hotelu.
W przypadku kiedy dane podane przez Użytkownika Programu w Deklaracji okażą się nieprawdziwe. W przypadku próby posłużenia się kartą osoby, która nie jest jej posiadaczem. W przypadku zakończenia prowadzenia działalności przez organizatora uprawniającej do korzystania z karty.
3. W przypadku utraty Karty lub zmiany danych osobowych zawartych w Deklaracji, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ten
fakt Organizatorowi Programu telefonicznie na numer: 728811460
e-mailem na adres: [email protected]
4. Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i
zobowiązuje się informować Użytkowników Programu o tych zmianach w formie pisemnej (e-mail) korespondencji.
5. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu, przy czym Użytkownik
Programu ma prawo skorzystać z Programu do trzech miesięcy po jego zakończeniu. 
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
7. Strony Programu zobowiązują się dążyć do rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących powstać w związku z wykonywaniem
Programu, w drodze negocjacji, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni od daty zaistnienia sporu, właściwym
do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora Programu.
8. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.01.2024.

Wyślij zapytanie

Sprawdź koszt pobytu

(Zwykle odpowiadamy w kilka minut)

9 + 10 =

Royal Villa
Adults Only:
ul. Niska 8,
Krynica Morska
tel: 797 662 284

Pensjonat MiraMar
Adults Only:
ul. Gdańska 80,
Krynica Morska
tel: 728 811 460

Apartamenty
DAHARA

ul. Gdańska 60,
Krynica Morska
tel: 504299175

Apartamenty JachtClub
(otwarcie sezon 2025)
ul. Gdańska 154,
Krynica Morska
tel: 728 811 460

Dom Gościnny
"U Krysi"

ul. Gdańska 82,
Krynica Morska
tel: 504299174

Napisz wiadomość