Powered by Smartsupp

Regulamin obiektów

Koniecznie przeczytaj przed dokonaniem rezerwacji.

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji i zapłatę zadatku i lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

  • Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30%-50% wartości pobytu w wyznaczonym terminie (termin oraz wysokość zadatku określone są w potwierdzeniu dokonania rezerwacji)

  • Należność za pobyt pomniejszona o wpłacony zadatek płatna jest w dniu przyjazdu, podczas zameldowania.

  • W przypadku braku wpłaty/przesłania potwierdzenia wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji bez konieczności poinformowania Gościa.

  • Pokoje w naszym obiekcie wynajmowane są w ofercie bezzwrotnej, co oznacza, iż wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa.

  • Miejsca postojowe przy obiekcie są płatne w określonych terminach (obowiązkowa jest rezerwacja miejsca przed przyjazdem do obiektu)

  • Miejsca postojowe na terenie obiektu są niestrzeżone. 
  • Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na miejscu postojowym czy poza terenem obiektu. 
  • Skrócenie pobytu z przyczyn niezależnych od obiektu -wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
  • Niewykorzystanie w całości świadczeń zawartych w pakiecie nie daje prawa do żądania zwrotu. 

  • Płatność za pobyt dokonywana jest w dniu przyjazdu-podczas zameldowania.

  • Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

  • Zameldowanie w naszych obiektach możliwe jest do godziny 20:00. Po tej godzinie nie będzie możliwości zameldowania.
  • Teren obiektu jest monitorowany całodobowo, nagrania służą wyłącznie do zapewnienia bezpieczeństwa Gości przebywających w obiekcie. Nagrania nie są rozpowszechniane a dostępu do nich nie posiadają osoby trzecie. 

  • Na balkonach oraz tarasach nie ma możliwości grillowania.

  • W obiekcie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych oraz zabijania owadów na ścianach(w każdym oknie znajduje się moskitiera-prosimy z nich korzystać). W związku z koniecznością wyłączenia pokoju ze sprzedaży, koszt ponownego odświeżenia to 500zł-2000zł (w zależności od rodzaju pokoju).

  • W obiekcie obowiązuje zakaz używania sprzętu elektrycznego/gazowego nie stanowiącego wyposażenia pokoju tzn: wszelkiego rodzaju KUCHENEK, GRILLI, PATELNI ELEKTRYCZNYCH, GRZEJNIKÓW, KOCY ELEKTRYCZNYCH ITP.

  • Obiekt nie świadczy usług prania, codziennego sprzątania oraz ładowania samochodów elektrycznych.

  • Wszelkie usterki prosimy niezwłocznie zgłaszać obsłudze obiektu.

  • Gość jest odpowiedzialny za wszystkie zniszczenia powstałe z jego winy lub osób pozostających pod jego opieką. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kosztami wynikającymi ze zniszczeń powstałych z winy wynajmującego lub osób pozostających pod jego opieką.

  • Goście nie mogą dokonywać żądnych zmian w wyposażeniu pokoi (przestawianie łóżek, odwracanie materacy, rozkręcanie lamp, ingerencji w urządzenia sanitarne)

  • Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  • Prosimy przed wyjazdem o sprawdzenie czy przedmioty „ruchome” stanowiące wyposażenie pokoju pozostały na swoim miejscu (suszarka do włosów, pilot, sztućce, ręczniki).

  • Przy obiektach dostępne są wyznaczone miejsca do przechowywania rowerów (zamykane pomieszczenia lub otwarte wiaty)  . Wyznaczone miejsca nie są dozorowane a obiekt nie odpowiada materialnie za sprzęty pozostawione w tych miejscach. Gość pozostawiając rower (lub inny sprzęt) w miejscu do tego przeznaczonym, na terenie obiektu, akceptuje warunki jego przechowania na własną odpowiedzialność. Obowiązuje zakaz wnoszenia rowerów oraz innych pojazdów do pokoju hotelowego.
  • Atrakcje dostępne w obiektach takie jak jacuzzi zewnętrzne w ROYAL VILLA czynne są w wyznaczonych godzinach (10:00-19:00) W jacuzzi nie mogą samodzielnie przebywać dzieci poniżej 18 roku życia. Goście korzystają z atrakcji na własną odpowiedzialność. Zakaz korzystania z jacuzzi poza wyznaczonymi godzinami. 
  • Obiekt zastrzega sobie prawo do wymeldowania Gości rażąco naruszających postanowienia regulaminu.  
  • Nasze obiekty nie akceptują pobytu zwierząt.
  • W obiektach obowiązuje kategoryczny zakaz używania otwartego ognia (świece, lampiony,kadzidełka itp)
  • obiekt może odmówić zameldowania osobie wulgarnej, zachowującej się niestosownie, będącej pod wpływem alkoholu lub o nagannej higienie osobistej mogącej powodować straty w mieniu hotelu.
  • Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 20.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju (koszt dokwaterowania osoby niezameldowanej to 300zł/doba/bez świadczeń)
  • W godzinach ciszy nocnej (22:00 – 8:00)  Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
  • Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. Gość musi samodzielnie zlecić odbiór przesyłki przez firmę kurierską. 
  • W przypadku nie otrzymania od Gościa  dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres 7 dni, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zniszczone. Artykuły spożywcze, alkohol i napoje nie będą przechowywane. 
  • Dzieci poniżej 14. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  • Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe lub wystąpienia na drogę egzekucyjną w przypadku gdy nie posiada danych karty Gościa.
  • W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności awarii w Pokoju hotelowym lub innego zdarzenia losowego obiekt  zastrzega sobie możliwość udostępnienia innego Pokoju hotelowego o parametrach  i powierzchni podobnej do zarezerwowanego. W wypadku braku możliwości  udostępnienia innego pokoju   bądź  braku akceptacji Gościa na zmianę umowa ulega rozwiązaniu, a Hotel ma obowiązek zwrócić Gościowi wpłaconą przez niego pełną opłatę za zarezerwowany pobyt.
  • Obiekt ma prawo wymeldować Gościa w przypadku problemów z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi. 

Wyślij zapytanie

Sprawdź koszt pobytu

(Zwykle odpowiadamy w kilka minut)

11 + 13 =

Royal Villa
Adults Only:
ul. Niska 8,
Krynica Morska
tel: 797 662 284

Pensjonat MiraMar
Adults Only:
ul. Gdańska 80,
Krynica Morska
tel: 728 811 460

Apartamenty
DAHARA

ul. Gdańska 60,
Krynica Morska
tel: 504299175

Apartamenty JachtClub
(otwarcie sezon 2025)
ul. Gdańska 154,
Krynica Morska
tel: 728 811 460

Dom Gościnny
"U Krysi"

ul. Gdańska 82,
Krynica Morska
tel: 504299174

Napisz wiadomość